Wednesday, August 24, 2011

berbuka bersama anak yatim :)



hahaha,  entry ni dimulakan oleh gambar taylor swift*ni time taylor swift kena histeria . kahkahkah!

assalamualaikum…:)
nampakkan title kat atas tuh? title aku bunyi macam suci dalam debu kan? #kelaskauamalina! hahaha… sabtu hari tuh my dad ada majlis berbuka puasa bersama anak yatim di plaza angsana johor bahru, so kami sekeluarga ikut sekali lahh kan...wahh meriahh! ayah aku as pengerusi surau plaza angsana diberi peluang untuk mengadakan majlis ni, bulan Ramadan ni apa kata kita gembirakan anak anak yatim kan.. mulia amalan tu :)
see, my dad! kelas kau! hahaha.. yang tepi tu gambar anak anak yatim dapat duit raya, hampir RM300 setiap orang dapat, kaya wey budak budak nih nak raya nanti! terima kasih kepada pihak plaza angsana,butik2 kat p.angsana,kedai2 makan and kuih raya kat p.angsana, kerana sudi sponsor duit raya. aku pun nak jugak!!

taylor swift..

taylor swift lagi...

taylor swift wakluuuuuu!!

di snap sementara menunggu waktu berbuka,ni adik adik aku, aqil and angah! abende yang budak2 nih buat aku tak tahu lahh, lapar mungkin?


aqil make up kan taylor swift.. kau hadooo??
setakat sini saja luah hati kecil cik amalina, kita berjumpa lagi di episod akan datang ! :D

No comments:

Post a Comment