Friday, September 9, 2011

selamat hari raya!

Assalamualaikum.

Rasanya, belum terlambat lagi nak wish selamat hari raya kepada semua pembaca blog ni.walaupun dah hari raya ke sebelas-.-''..maaf sebab tak sempat nak mengupdate blog!! Rasa macam tak sah kalau tak tulis luahan hati serba sedikit di blog sendiri. 
 Apa-apa pon,dengan penuh rasa rendah hatinya, aku menyusun sepuluh jari untuk mohon ampun kepada semua yang pernah mengenali diri ni. Semua manusia dalam dunia ni tidak pernah lari daripada melakukan kesilapan. Mungkin aku tidak pernah mengenali korang tetapi korang mengenali aku dan keberangkalian juga aku pernah terguriskan hati atau menyakiti hati korang semua secara sengaja atau sebaliknya. Oleh itu, aku mohon ampun daripada hujung rambut sehingga ke hujung kaki.0-0 okeh? :) Jangan disimpan lama-lama di dalam hati.

No comments:

Post a Comment