Wednesday, October 12, 2011

Giveaway by BATIK VALLEY

assalamualaikum:)
huhuii bertemu lagi! :D okay siapa suka shopping angkat kaki!! ishh siapa yg tak suka shopping kan? semua manusia suka termasuk lah manusia yg sorang ni(aku)ngehngeh..huah aku bab benda2 ni memang laju!i'm so super duper shopaholic. nak buat macam mana kan..window shopping pun jadi! okay tak nak banyak cakap, hari tu aku shopping online kat BATIK VALLEY.
pehh baju2 dia semua comel comel and super duper awesome kau!aku rambang mata sampai terjuling bijik mata aku,kau tengok header blog dia je dah comel,macam aiskrim rainbow,ee lapar! *tetiba -.-
aku beli lah CHIC ROCK JACKET.really awesome one! sesuai lah dengan duitnyakan..

  auww chakkk!! nilah jacketnya. cantikkan?
pendapat aku tentang BATIK VALLEY ni:
  •   service dia memang terbaik!bukan aku nak mengumpat lah tapi ada sesetengah online shop service dia k.o ,kadang kadang seminggu baru dapat sebab dia lambat pos. mak tak suka gitu nak!
  • baju baju dia sangaattt comel okay!aku geramm sangat.nak beli semua tak mampu.hm sad :(
  •  baju dia memang bersesuaian dengan fesyen muslimah sekarang.
  • tiada sebarang penipuan. risiko korang shopping online ni ialah kualitinya,ada yg tengok dalam gambar,model2 pakai memang cantik sangat!sekali dapat,pehh haram tak cantik. but batik valley tak macam tu okay :)
 
haa tengok, ni yang aku paling sedih! cardigan ni dah sold out!memang aku menangis, patah hati woo!!comel gilak kan cardigan ni,too bad dah sold out :( kat batik valley ni kau jangan terlambat online, baju2 dia semua macam pisang goreng panas!hampa gila kalau dah sold out semua

nama pun chic rock jacket, of course lah kena rock kan! 
serious selesa sangat!
haa termuntah kau tengok gambar aku.hahaha

boleh pakai dengan dress and macam2 jenis baju :D
Korang jangan lepaskan peluang untuk dapatkan clothing yang comel lagi terkini dari BATIK VALLEY tau! nanti melepas korang jugak yang touching,aku tak boleh tolong.hihi

p/s:hope aku menanglah, to kak fatin comel (founder BATIK VALLEY)ehem ehem..err next week birthday saya.kalau menang,ni hadiah birthday paling best lah taon ni.hihi :D

2 comments:

  1. hehe...cantik la pic pakai jaket tu.
    hantar la ke email batikvalley@gmail.com
    ada hadiah nnt :)

    ReplyDelete
  2. Salam :)Jemput datang ke Luna Shoppe yea. Ada pelbagai jenis tudung. Diskaun dan mystery gifts dari Australia menanti anda!
    Blog: http://lunashoppe.blogspot.com/

    ReplyDelete