Tuesday, November 1, 2011

sticky candies!

assalamualaikum..:)
sticky candy?ape tu? gula gula melekit ke? aha! menarikkan? mari baca :D

Sticky is a traditional Hand-made Candies ^^


ni gula-gula! okay first time makan memang sedap! tadi kat sekolah member aku bagi rasa*tapi sebijik je ;'(  memang sedap, cair dimulut. pehh ...! pehh...! pehh...!! hahaha over pulak ;p nah , tengok gambar dia, sangat sangat terliurrrrr....

cantikkan?! ouhh sangat the boom warna dia!

macam macam gambar!
 okay ni cara pemprosesan dia. jangan risau, 100% dijamin halal dan bersih! kedai dia kat 1utama kl, ouhh jb belum ada cawangan lagi ye :) dia buat candy ni kat tempat yang terbuka costumer boleh tengok cara pembuatannya, so jangan rasa was was okay .

 yumm yumm..~! terliur habis kan.. candy ni kita boleh tempah tulis word or nama kita dalam candy ni kalau nak. bestkan! aku rasa kalau ada nama aku dalam tu aku tak kan makan candy tu, sayang woo!

gambar angry bird!!


tuan hazmir~ boleh bagi saya yang ni. nak ni! ^^, wink~wink!

word thank you. ni kita boleh bagi as a present utuk orang yg telah byk jasa dgn kita :)
"selamat hari raya" .. kreatif betul orang2 ni, susah woo nak buat!

'happy birthday' sesuai kalau nak bagi birthday present.




dia pack dalam botol, sangat comel!


okay, aku tahu korang dah tertarik .. so jom kunjungi website diorang:
blog : sticky candy
or

p/s:terasa comel pulak buat entry pasal gula-gula. ^^, wink~!

No comments:

Post a Comment