Friday, December 16, 2011

trip 2011 : kuala lumpur.

assalamualaikum...

seperti yang dijanjikan, aku nak update tentang trip2 aku baru2 ni. okay, hari tu sepupu aku, muaz aka along kawen. yeyy!! #apasal aku eksaited sangat ni. tahniah alonggggg!! :D. semoga perkahwinan along diberkati, bahagia ke anak cucu cicit, citcit, cotcot.jadilah nakhoda kapal yang amanah dan bertanggungjawab dalam melayari bahtera perkahwinan.cewahh!!tetiba rasa nak cepat2 kawen. ohoiii.hahaha gataiii :p



 ni malam sebelum bersanding. ada majlis tahlil. doa kesyukuran lah katakan. tema arabian nite. tu yang semua dah macam pak arab dah.hihi


oleh kerana line internet sangat lembab bangatttt!dan mak aku mula membebel sebab dah lama sangat depan skrin, aku takde mood nak update panjang2. haihh. internet punya pasal! nanti lah ye aku cerita.. bye :)

No comments:

Post a Comment