Sunday, January 22, 2012

beribu kemaafan semua!

assalamualaikum semua :) *muka penuh suci ni kau!

huahh long time no blogging rite?em. seperti yang tertera pada tajuk diatas. saya, amalina ingin memohon seribu kemaafan sebab sudah lama tidak mencurahkan bebelan aku kat sini. hihi. okay pada tahun 2012 ni, aku terikat  dengan banyak komitmen. study, friends, school, teacher, family and ehem!. :p. so oleh disebabkan terlalu banyak komitmen kerja plus study for my stpm, aku akan jarang berblogging pada tahun ni.

sorry guys! ya,ya i know..it's hard too said it. but it is true. tak dapat lagi aku nak berkongsi idea yang mencurah-curah ke ladang gandum*terlalu hiperbola kan?ya,aku tahu itu. haha. yeahh beribu kemaafan,beribu sesalan.*kan over kan. memang :p hm ketagih ingin menaip. jari aku macam taknak berhenti ni. goshh! gonna miss you guys. but dont worry, i will be back soon. after my stpm.:).

memang ada orang cakap tak payah berhenti berblogging, kalau ada masa lapang jenguk lah blog ni, but i have too. but not permanently, as i said, i will be back!stpm aku sangat penting. apabila aku pandang ke belakang melihat masa lampau, my spm is killing me. aku tak nak tragedi hitam tu berlaku lagi*dah mula sawan merepek kan?what can i said. hahaha. okay,till then. assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment