Sunday, April 22, 2012

FRIENDS MEAN EVERYTHING

assalamualaikum..

sebut pasal sahabat. aku macam nak sujud syukur sebab dikurniakan sahabat yang alhamdulillah baik dan sangat membantu aku. diorang ada time aku susah dan senang. thanks kawan :') well as uolzz tahuu*gedik*. sepanjang aku berada di form 6, alhamdulillah aku dapat kawan yang superb awesome! sama ada kelas aku, kelas sejarah mahupun kelas sains mereka sangat terbaik bagi aku. aku tak tahu lah ek, form 6 ni buat aku lebih menghargai kawan. yelah, masing-masing dah besar, dah paham perangai manusia sekeliling.takde nak gaduh-gaduh dah kan, masing-masing dah boleh kawen#tetibe..ouhh sayang budak form 6 ketat-ketat wey! :'D 

ni time kami bertungkus lumus buat event untuk ckgu fahrurrazi yang nak pindah sekolah lain. oh komitmen kawan2 aku sangat tinggi. terima kasih dari aku :-




well apa-apa masalah pun mesti masing-masing offer diri nak membantu*betul.tak tipu. aku terharu sangat. haihh apasal entry aku kali ni touching2 bagai ni ??haha.walaupun aku rasa terseksa kat form6 sebab subjek dia susah2! tapi i will miss it soon.. 1 1/2 years are too short tanpa kami sedari. damnn!gonna miss u guys.

sayang korang :) kamu semua sangat sangat unite! terima kasih :)

No comments:

Post a Comment