Thursday, July 21, 2011

okay suke [part 1]

assalamualaikum.. :)

hari ni aku nak cerita pasal kehidupan aku yang sekarang..sooooooooooooo awesome!!! siapa kata form 6 tak best?? pigi dahh..kau ingat kau tu menyeronokkan sangat ke? yg penting aku sangat bahagia..kau hadoo?.. wekk!! ;p
 okay form 6 ni tak hina seperti yg sesetengah sangka.. tak baik kau crita buruk2 pasal sesuatu benda tu..aku sula kau kang!! bukan nak belagak,tapi aku pantang tengok org belagak dengan aku,kerek kau ek?ni aku tunjuk kerek aku:-aku tak sampai 1 tahun lagi dah boleh masuk ijazah,kau ado?so senyap!

ramai kan? hehe..kiteorang sangat happily ever after,gonjeng semuanya..semua budaknya gila gila..tapi wlaupun kami perangai gila,kerja yg cikgu suruh buat tak pernah kami abaikan.. :)

ahahha...aku suke tengok gambar ni..apa yg melucukan pun aku tak tahu..hahaha..*terus menerus tergelak~ XD



okay sila pusingkan lappy anda pada kedudukan yg sesuai..sampai teleng kepala kamu pun tak pe..ada mak kesah??! hihik
 we are in yellow guys!! :D
and lastly..saya sangat happy bersama mereka..
ya allah,kami budak gonjeng berjanji akan belajar bersungguh sungguh demi masa hadapan kami! amin!
doakan kami ya! 
habiss.. :)

No comments:

Post a Comment