Friday, August 12, 2011

okay rindu ;'(

assalamualaikum..
hye guys! i feel so sad tonight, lonely and missing them..them??..aku rindu kawan kawan aku!! huahh nak melalak menangis depan komputer nih! sedihnye ya allah!! kenapa kami perlu berpisah? diorang dah macam adik beradik aku..

aku rindu kawan kelas aku time form 5! bukan aku nak cakap kawan kelas form 6 aku yg sekarang tak best, mereka sangat best!! but i miss 5 ibnu sina! i miss damn much..korang!!aku rindu sangat! :'(
ni time graduate..hehehe
 yang bawah semua ni time jamuan raya..gempak batch kitaorang! hahaha







gempak!!

with cikgu aliah, kecik comel je kat tengah2 tu,pakai tudung coklat..kaunselor kesayangan kami :)

with cikgu zakiah,ajar kami add math..sporting habis!! caya lah cikgu.! yang pakai tudung merah tengah2 tu


No comments:

Post a Comment