Sunday, February 19, 2012

sayang form 6!

assalamualaikum..

well helo guys :). hm oleh kerana aku ada masa lapang ni, maka papan kekunci laptop ini ku ketuk.paham?hee..semalam aku baru balik dari ambil Baucer Buku 1Malaysia. Kami pelajar PraUniversiti SMK Laksamana bergabung dengan PraUniversiti SMK Tun Habab dalam majlis ni. Baucer buku ni disampaikan oleh YB Datuk Halimah bt Mohd Sadique, iaitu ahli parlimen Tenggara. #full reportkan?haha


ohyeah. setelah berjanggut aku menunggu bila baucer ni nak muncul,banyak lagi buku yang nak dibeli,dan exam pun makin hampir akhirnya hari ni barulah kami dapat -.-' PENANTIAN SATU PENYEKSAAN you know.
ni bahan bukti tempat kejadian..


senyumlah kan dapat duit, siapa yang masam bila dapat duit?haha

lepas kitorang naik pentas ambik baucer, eh tiba2 turun pentas cikgu suruh pulangkan balik baucer tu! sebab takde cop sekolah katanya.tunggu majlis tu habis pukul 1.15. aduhai, kitorang pun menunggu pejabat bukak sebab nak mintak cop sekolah.yang malas menunggu dah balik dulu. tapi aku dengan keazaman yang tinggi
tunggu bagai ayam berak kapur.hihi. aku balik nak dekat pukul 2 kau tahu.


''apa pun takboleh'',kata amalina. -.-'
masing2 menunjukkan ketidakpuasanhati mereka. aku?ntah lah.haha



oh aku tak edit langsung gambar2 diatas disebabkan oleh darjah kemalasan aku berada di tahap yang maksima. maybe ada orang yang membaca entry ni yang bermulutlongkangyangbusyuk akan berkata 'eleh dapat baucer pun kecoh', heyy ni blog aku.suka hati aku lah~ dengki leteww.ape motif aku tulis tajuk 'sayang form 6!' ??.entahlah.k la, sayonara~

No comments:

Post a Comment